- ۰ نظر
- ۲۵ دی ۹۷ ، ۱۵:۵۰
برای دانلود اطلاعات مربوطه کلیک نماید.
Way3-Way-Test Kit. Fleetguard's CC2602M
کیت تستر برای تشخیص تاریخ انقضا محلول درون دیزل استفاده میشود که 3 ترکیب را به وسیله کاغذها تست می کنید
1-شامل درصد مواد ضدیخ یا همان انتی فریز-Freezing point
2-شامل درصد مولیبدات برای ضدخوردندگی Molybdate
3-شامل درصد نیتریتNitrite
با استفاده از راهنما بصورت برچسبی یا کاغذی به این صورت که در ابتدا یک کاغذ تست را درون آب رادیاتور قرار می دهیم و بعد از آن با جدول این سه ایتم را چک می نماییم و در صورت انقضا و از بین رفتن خواص مایع دی سی ای 4 آن را تجدید می نماییم
پمپ تخلیه روغن دیزل
این پمپ برای تخلیه کامل روغن دیزل های زمینی کاربرد دارد مخصوص دیزل ژنراتورها .دیزل پمپ آبکشی . دیزل کمپرسور می باشد ساخت کشور ایتالیا به سفارش شرکت ولوو پنتا سوئد می باشد. و دلیل استفاده از این پمپ تخلیه این است که هنگام تخلیه روغن مقداری از روغن در مجاری و کانال های روغن گیر می کنند و هنگام تعویض روغن به سرعت روغن جدید را آغشته به آلودگی و ذرات قبلی می کند این پمپ ساکش با مکش لازم کل روغن دیزل را تخلیه می کند. اتصلات آن بستگی به پیچ کارتل قابل تعقیر می باشد سایز شیلنگ قابل سفارش می باشد.
Oil Drain Pump and Installation Parts
Manual Oil Drain Pump For Diesel Engine
Oil bilge pump
مشکل: کاویتاسیون
پیستون های موتور شما در حدود ۲۰۰۰ بار در دقیقه حرکت می کنند. در حالی که آنها عمودی حرکت می کنند، میل لنگ، با چرخش به صورت افقی، یک حرکت کاملا متفاوت را انجام می دهد. این حرکات متناقض موجب می شود لرزهای موتور شما بسیار زیاد شود. اگرچه دیوار بیرونی لاینر با مایع خنک کننده احاطه شده است، اینرسی آن باعث ایجاد جک های خلاء کوچک می شود و باعث ایجاد حباب های بخار در دیواره سیلندرمی شود. هنگامی که لاینر ارتعاش می کند، این حباب ها تحت فشار عظیم حدود ۱۰۰۰ بار سقوط می کنند و قطعه های کوچکی را از خط کش خارج می کنند. در نهایت باعث شکست بلوک سیلندر خواهد شد
DCA4
راه حل
برای جلوگیری از این، افزودنی خنک کننده مکمل باید به سیستم خنک کننده اضافه شود. برای بررسی سطح SCA باید دوره خنک کننده خود را با استفاده از نوار تست Fleetguard 3-Way تست کنید.
. Problem: Cavitation
The pistons in your engine move up and down about 2,000 times a minute. While they move vertically, the crankshaft is performing a completely different movement by rotating horizontally. These contradictory movements will cause your engine’s liners to vibrate a lot. Although the outer wall of the liner is surrounded by cooling fluid, its inertia creates tiny vacuum pockets, causing bubbles of vapor to form on the liner wall. When the liner vibrates back, these bubbles collapse under an enormous pressure of about 1,000 bar, and take small chunks out of the liner. Eventually you will have block failure.
Solution
To prevent this, a supplemental coolant additive needs to be added to the cooling system. To check the SCA level you should periodically test your coolant using Fleetguard 3-Way test strips.
برای استفاده در کلیه دیزل ها و موتورهای گازسوز
Supplemental coolant additive
DCA4
PHOSPHATE&MOLYBDATE BASED CHEMISTRY
مقدار مورد نیاز براساس شماره فنی فیلتر کامینز طبق جدول زیر می باشد
Part # Units Thread Size
WF2070 2 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2071 4 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2072 6 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2073 8 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2074 12 Units DCA4 5,43 (137,92
WF2075 15 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2076 23 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
DCA4 CUMMINS