فیلتر دیزل ژنراتور

واردات و عرضه فیلتر های دیزل ژنراتور و ماشین آلات راهسازی

فیلتر دیزل ژنراتور

واردات و عرضه فیلتر های دیزل ژنراتور و ماشین آلات راهسازی

فیلتر دیزل ژنراتور

واردات فیلترها اورجینال مربوط به دیزل و ژنراتور

۴ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۵
دی
۹۷
فیلتر های دیزل ژنراتور شرکت کامینز
موارد استفاده: دیزل های زمینی و دریایی سریQSK23
فیلتر روغن
QSK23

فیلتر روغن=LF670 -OIL FILTER






فیلتر های دیزل ژنراتور شرکت کامینز
موارد استفاده: دیزل های زمینی و دریایی سریQSK23
فیلترگازوئیل

QSK23


فیلتر گازوئیل=FS1006,FS1216/FUEL FILTER





فیلتر سوخت  دیزل ژنراتور
فیلتر های دیزل ژنراتور شرکت کامینز
موارد استفاده: دیزل های زمینی و دریایی سریQSK23
فیلترآب

QSK23


فیلتر آب=WF2076/WATER FILTER


فیلتر های دیزل ژنراتور شرکت کامینز
موارد استفاده: دیزل های زمینی و دریایی سریQSK23
فیلتر هوا
QSK23


فیلتر هوا=-AF872M



Oil Capacity Cummins QSK23--103LI
ظرفیت روغن دیزل کامینزی -103لیتر به همراه فیلتر
.

 TEL:33953461

FAX: 36614019

INFO@SHRPISHRO.COM


WWW.SHRPISHRO.COM



  • برسام شیخی
۱۷
دی
۹۷

Fleetguard Coolant Analysis Test Kit CC2602A: Coolant


برای دانلود اطلاعات مربوطه کلیک نماید.

دریافت

Coolant Test Strips.PDF

Way3-Way-Test Kit. Fleetguard's CC2602M

کیت تستر برای تشخیص تاریخ انقضا محلول درون دیزل استفاده میشود که 3 ترکیب را به وسیله کاغذها تست می کنید

1-شامل درصد  مواد ضدیخ یا همان انتی فریز-Freezing point

2-شامل درصد مولیبدات برای ضدخوردندگی Molybdate

3-شامل درصد نیتریتNitrite

با استفاده از راهنما  بصورت برچسبی یا کاغذی به این صورت که در ابتدا یک کاغذ تست را درون آب رادیاتور قرار می دهیم و بعد از آن با جدول این سه ایتم را چک می نماییم و در صورت انقضا و از بین رفتن خواص مایع دی سی ای 4 آن را تجدید می نماییم


تماس با ما


تهران –سعدی جنوبی- کوچه گودرزی پاساژ عزیزی ورودی سوم طبقه دوم پلاک 211

33953461 
33953263

09123689742

info@filterir.com

WWW.FILTEIR.IR

WWW.FILTERIR.COM


  • برسام شیخی
۱۳
دی
۹۷

پمپ تخلیه روغن دیزل

این پمپ برای تخلیه کامل روغن دیزل های زمینی کاربرد دارد مخصوص دیزل ژنراتورها .دیزل پمپ آبکشی . دیزل کمپرسور می باشد ساخت کشور ایتالیا به سفارش شرکت ولوو پنتا سوئد  می باشد. و دلیل استفاده از این پمپ تخلیه این است که هنگام تخلیه روغن  مقداری از روغن در مجاری و کانال های روغن گیر می کنند و هنگام تعویض روغن به سرعت روغن جدید را آغشته به آلودگی و ذرات قبلی می کند این پمپ ساکش با مکش لازم کل روغن دیزل را تخلیه می کند. اتصلات آن بستگی به پیچ کارتل قابل تعقیر می باشد سایز شیلنگ قابل سفارش می باشد.

Oil Drain Pump and Installation Parts

Manual Oil Drain Pump For Diesel Engine


 Oil bilge pump

 

 

تماس با ما


تهران –سعدی جنوبی- کوچه گودرزی پاساژ عزیزی ورودی سوم طبقه دوم پلاک 211

33953461 
33953263

09123689742

info@filterir.com

WWW.FILTEIR.IR

WWW.FILTERIR.COM

  • برسام شیخی
۱۰
دی
۹۷

مشکل: کاویتاسیون


پیستون های موتور شما در حدود ۲۰۰۰ بار در دقیقه حرکت می کنند. در حالی که آنها عمودی حرکت می کنند، میل لنگ، با چرخش به صورت افقی، یک حرکت کاملا متفاوت را انجام می دهد. این حرکات متناقض موجب می شود لرزهای موتور شما بسیار زیاد شود. اگرچه دیوار بیرونی لاینر با مایع خنک کننده احاطه شده است، اینرسی آن باعث ایجاد جک های خلاء کوچک می شود و باعث ایجاد حباب های بخار در دیواره سیلندرمی شود. هنگامی که لاینر ارتعاش می کند، این حباب ها تحت فشار عظیم حدود ۱۰۰۰ بار سقوط می کنند و قطعه های کوچکی را از خط کش خارج می کنند. در نهایت باعث شکست بلوک سیلندر خواهد شد
DCA4
راه حل
برای جلوگیری از این، افزودنی خنک کننده مکمل باید به سیستم خنک کننده اضافه شود. برای بررسی سطح SCA باید دوره خنک کننده خود را با استفاده از نوار تست Fleetguard 3-Way تست کنید.
. Problem: Cavitation
The pistons in your engine move up and down about 2,000 times a minute. While they move vertically, the crankshaft is performing a completely different movement by rotating horizontally. These contradictory movements will cause your engine’s liners to vibrate a lot. Although the outer wall of the liner is surrounded by cooling fluid, its inertia creates tiny vacuum pockets, causing bubbles of vapor to form on the liner wall. When the liner vibrates back, these bubbles collapse under an enormous pressure of about 1,000 bar, and take small chunks out of the liner. Eventually you will have block failure.

Solution
To prevent this, a supplemental coolant additive needs to be added to the cooling system. To check the SCA level you should periodically test your coolant using Fleetguard 3-Way test strips.
برای استفاده در کلیه دیزل ها و موتورهای گازسوز
Supplemental coolant additive
DCA4
PHOSPHATE&MOLYBDATE BASED CHEMISTRY
مقدار مورد نیاز براساس شماره فنی فیلتر کامینز طبق جدول زیر می باشد
Part # Units Thread Size
WF2070 2 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2071 4 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2072 6 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2073 8 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2074 12 Units DCA4 5,43 (137,92
WF2075 15 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
WF2076 23 Units DCA4 11/16-16 UN- 2B
DCA4 CUMMINS


 

 TEL:33953461

FAX: 36614019

INFO@SHRPISHRO.COM


WWW.SHRPISHRO.COM



  • برسام شیخی